AMB posa la directa sense cedir el pas amb la senyal.

La senyal. A 5 mesos vista de la prevista implantació de les restriccions de pas, AMB ens regala la imatge de la discordia.

Aquesta setmana la AMB presentava, el que serà, la senyal d’exclusió el 1 de desembre.

Exclusió poc empírica, una senyal que sols acompanya una idea. Una il·lusió òptica d’aquells qui miren la contaminació d’una manera sectària.

D’aquells que per una qüestió d’edat i genere et diuen, tu fora i tu dins.

AMB directe

Encara és l’hora que vulguin escoltar d’una manera sincera, d’una manera generosa a un sector que se sent perjudicat i senyalat i per el qual no hi ha hagut cap acostament ni mà estesa.

I ho hem dit per activa i per passiva, i ho hem dit alt i clar. Nosaltres no representem ni el 5% de la contaminació de la ciutat.

Nosaltres no farem varia les xifres de contaminació. Tenim clar per això, que quan presentin els resultat, la mesura haurà estat genial i encara ens faran quedar pitjor.

Llegia la resposta que va donar el AMB al Sr. Eduardo Garcia, on li comentaven que a la majoria de ciutats Europees s’aplica aquesta mesura.

Les respostes de com que ells ho fan nosaltres també, son de pati de col·legi. Als afectats per una mesura, si més no, se’ls hi deu una explicació basada en unes xifres reals que vostès encara no han aportat.

I no ho aportaran, per que no les tenen. No les volen tenir, per que implicaria donar veracitat als resultats de les emissions a la ITV i això no funcionaria.

No s’escudin amb els demès, justifiquin d’una manera clara les seves mesures.

AMB, han posat la directa sense mirar res. Si no frenen o redueixen, quan la mesura no tingui els resultats del seu imaginari, seran prou valents per reconèixer-ho o ho maquillaràn?

FCVH i PARC, vehiculeu accions i estratègies, sols fent front comú, serem més forts i més grans.

És una cursa contrarellotge, feina de la qual no us negarà ningú FCVH i PARC.

Tinguem tots clar, que el enemic és un sol i es diu AMB.

Salut i Benzina

 

Please follow and like us:
0

7 Comments

  1. Lo que creo es que hay mucha desinformación del tema, por ejemplo unos dicen vehículos de mas de 20años, otros matriculados antes del 2006 los diésel, mi pregunta es que pongan un enlace donde lo explique claramente, mi coche es diésel del 2003 y nadie me sabe decir si entra o no en las restricciones, no me han mandado la famosa pegatina aun, en cambio a otro de un pueblo cercano en la misma situación, si
    Si alguien me pudiese informar lo agradecería
    Gracias de antemano

    • En un principi hi havia aquesta diferenciació. Les últimes noticies passant per el cotxes anteriors al 1997 i furgonetes anteriors a 1994 no podran circular. Al Final tot passa per tenir o no pegatina. SI no t’han enviat la pegatina, pregunta a la DGT i t’informaran. Tot un enredo.

    • Vehicles gasolina des del 2000 (des de l’aparició matricules 0000 BBB) tenen pegatina i podran circular
      Vehicles diesel des del 2006 (des de matricula 0000 DVD) tenen pegatina i podran circular

      Tota la resta serem “uns fora de la llei”….. esperem que abans de Desembre arribin bones noticies per als clàssics i facin l’excepció

      • Increible,ya va por matricula descriminando aun mas
        En el 2000 entro el Euro 3 el 1 de enero y la nueva matricula en Septiembre.
        Ambos euro 3,uno si con pegatina y otro No

  2. Pues nada…
    A partir de ahora…
    No podré llevar mi coche clásico al mecánico ni cambiarle los neumáticos ya que mi mecánico no abre los sábados.
    Seré un peligro ???

  3. Yo pienso que un vehículo que tenga la edad que tenga si contamina lo mismo o menos que los de la edad deberían dejarlo pasar sin problemas es más hay vehículos modernos con nosecuántos caballos que contaminan mucho más y tendrán la pegatina por edad . No es justo. Pero claro seguramente la cola y tenga un porche cayene o un ww tuareg o un tipo así de coche oficial que claro con talibán una barbaridad pero da lo mismo . Soy rico pago y paso. Siempre igual. Y tú tienes un coche del Pleistoceno y lo tienes que mandar al desguace solo por que 4 cabezas pensantes no piensan . Sólo ven lo que tienen delante. Mi opinión es simplemente que los carburantes los vayan subiendo sin parar cada año y al final no tengamos más remedio que hacerlo automáticamente . No por obligación si no por sentido común

Dejar una contestacion

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.


*