Auto Retro 2017. Que va donar de si.

Auto Retro Barcelona 2017.

La cita anual per excel·lència a casa nostra. Aquella cita que tothom te marcada al calendari. Bé, últimament no molt marcada, ja que canvia de data massa sovint.

Aquest any programada per el 16-19 de novembre. Crec que de les vegades, més avançades al calendari, que recordo.

El fet dels 60 anys del 600, feia esperar que el conjunt del Saló Auto Retro fos espectacular. D’aquells per recordar. Feia pensar que veuríem un saló com el de fa anys. I si m’ho permeteu, vaig sortir una mica indiferent per dir-ho d’alguna manera. Però això us ho explicare la setmana que ve, un cop hagi pogut reflexionar. Però com sempre, no us faltarà la meva opinió al respecte. Això si, us haureu de esperar.

Em centro amb el Saló pròpiament, amb la part expositiva sense tenir en compte les activitats.

Auto Retro 2017

Una part expositiva on per una Banda tenies Seat amb els seus 600. Totes les series allà presents: N, D, E i L i també una preciosa Fumichetta. Com sempre, amb aquell vestiment gran i maco de Seat Vehículos Históricos.

La Secció dedicada al gran carrosser Serra també estava molt ben ideada. Grans cotxes del carrosser de Citroën, MG, Renault, Pegaso i Seat es feien mirar i molt.

Una petita secció dedicada al Cavallino Rampante.

Una mica de youngtimers per veure els clàssics més actuals i de pedigrí Racing…

Però si la teva passió son els Porsche 911, no te’l podries perdre. De 911 no en van faltar. Entre Porsche Center Barcelona, TYP911, Julià 911 i tres cases més quasi feien un monogràfic.

Algun que altre No-Porsche també hi era. Jaguar, Rolls, AC Cobra, Hispano Suïssa, Mercedes…..

Una generosa secció per els clubs i associacions a una de les naus annexes. Grans cotxes també els que han exposat a la fira.

I amb ells, els Bombers i tractors amb les seves maquinaries més antigues.

La part de recanvis, molt similar a la de la edició 2016. Alguna Baixa i alguna alta. Dos expositor amb elevadors pneumàtics molt interessants, per funcionalitat i preu.

Corral del clàssic.

I com sempre, el corral del clàssic. Aquell racó de compravenda entre particulars on els preus, on els preus son els preus. I així ho deixaríem. Això si, si l’any passat us veu quedar amb les ganes de comprar el 1430 de Julio Iglesias, i tornava a ser 2000€ més barat que l’any passat. Però si sou llestets, i veien la evolució del preu, si espereu 3 o 4 anys més, el preu serà correcte.

Al exterior, zona de activitats, Start your engines, RC 4×4, Food Trucks, vehicles militars i Música en directe.

Us deixem video de la gent de AutoRetro de les activitats exteriors.

Aficionats

I al Pavelló 1 i a la plaça també, gran espai per aparcar els aficionats. Un espai on si es va veure un museu autèntic. Els aficionat no fallen, i porten les seves joies més preuades. Es de agrair i molt.

Us deixem video fet per Auto Retro-ERM Events

Final de Autoretro 2017, esperant la del 2018, però això ja us ho explicare la setmana que ve si hem permeteu.

Salut i Benzina

cotxesclassics.cat

Please follow and like us:
0

2 Comments

  1. buenas.
    mi valoracion MUY NEGATIVA.
    He oido comentarios del precio de la entrada.Yo pague 20 €.Fui el jueves a las 15.30 h muchos stands sin acabar y otros que los he descubierto hoy con las fotos ,pues no estaban el jueves tarde.El patio exterior VACIO.Y si encima los que venimos del exterior (figueres)le añadimos el parking, autopista y algun tentenpie tienes como resultado un dia nefasto para una aficion que ya de si no es barata.Mi publicidad este año ha sido de aconsejar no ir,pues me he sentido muy timado

Dejar una contestacion

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.


*