Esperit de Montjuic 2018, La millor edició!

Montjuic 2018.

Sí, ho diem així de clar i alt. Possiblement aquest 2018, han donat amb la millor de les formules. La millor de les combinacions. Tot  i el cap de setmana plujos aquest 2018, la millor edició de totes.

Si ho comparem amb la edició del 2017, la diferencia es clara. I es precisament aquesta distribució del paddock la del cavall guanyador, o quasi.

Un Paddock convertit en Boxes. Centenars de mini carpes fen-te de Boxes provisionals de les curses de regularitat.

I aquest paddock, precisament, feia que tot el aficionat xales. Passejant per entre la feina dels equips. Veient en directe la feina de posta punt dels vehicles abans de sortir a pista. Els nervis per no arribar tard a la entrada al circuit.

En definitiva, portava al aficionat sensacions que fins ara no havien experimentat. Aquest any, més que mai, la gent podia percebre el esperit de Montjuic.

I es que nos sols podies disfrutar de veure les curses de somni al traçat, de les diferentes modalitat participants, també els preparatius.

Paddock Esperit de Montjuic.

Tal com ho dèiem, el principal atractiu del pàdoc, els boxes dels equips de les categories sixtys regularity. Boxes plens de Mustang, Jaguar E-type, Ford GT, Porsche, Ferrari.

Hores de entreteniment veient cada uns dels cotxes i dels equips, i és que ocupaven un 33% del espai. Per passejar i acabar amb les memòries dels mòbils.

Fotografies Esperit de Montjuic 2018

Renault, un 33% del paddock sel enduia la casa del Romb. Amb la benentesa del Esperit de Montjuic, Renault muntava la seva Renault Experience 2018. Un espai on provar els seus models de cotxes. No clàssics, si no nous, però ocupant tant d’espai, m’he vist obligat al menys a posar-ho, per no ser tractat de curt de mires.

I la resta de espai, el Village i expositors.

Village.

No van fallar els fidels de Auto Storica i Cars By Simon amb un bon sortit de vehicles.

La Majestuosa carpa de Seat, amb la celebració dels 50 anys del 124. Un dia li dedicarem un reportatge amb tots els models exposats.

La zona del concurs de elegància, amb un seguit de vehicles de competició de totes les modalitats. I el Nou Alpine A110 que guanyà un dels premis.

Espais per el entreteniment de la canalla. Atraccions i circuits de bici. Clara vocació de la organització, per que el esdeveniment sigui el més familiar possible.

I aquí és on potser i poso una petita crítica constructiva.

El Village, Estaven enxovats, apretats, barrejats. I com que els dies van ser grisos, gris i apretat semblava. Potser no tan Renault, i més espais per els expositors? per poder passejar i veure les joies allà exposades. El magnífic Talbot, dels amics del Motor Club del Bages hagués pogut lluir molt més!

Però tot i aquest puntet de critica, aquesta edició es la millor amb diferencia. Els Boxes al paddock, un grandíssim encert.

Clàssics Aficionat.

Un altre dels punts que Renault va apartar. No estaven al Pàdoc pròpiament, sino en uns dels aparcaments del mateix, a la sortida del Pit Lane. Molt apartat del conjunt, fet que provocà que no tothom els anés a visitar. I l’aficionat no falla mai amb els vehicles que porta.

L’esperit de Montjuic és va poder percebre arreu, de box en box, d’espai en espai. Poder veure les preparacions avans que sortissin al traçat, tot un gust per els aficionats arribats d’arreu. I és que hem de tenir en compte, que aquest esdeveniment, és el més gran del surt d’Europa, i any a any, més gran és fa.

Totes les fotos aquí: Fotografies Esperit de Montjuic 2018

Salut i Benzina

cotxesclassics.cat

 


Sé el primero en comentar

Dejar una contestacion

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.


*