
Aquest matí, a Riba-roja d’Ebre estaven de Festa Major. El Barri de Santo Domingo organitzava dins de les festes, una trobada de vehicles clàssics a casa seva.
La cita, matinera, a les 09.00h estava tothom citat. A la entrada de la zona habilitada, la taula de inscripció. Cotxe a cotxe anaven passant per allí on un grup de joves inscrivien, donaven el dorsal i el tickets per l’esmorzar i dinar.
Tots els participants, van passant i aparcant en tambor en un dels carrers. Bona estampa museística la d’aquest carrer de Riba-roja d’Ebre.

Renault, Seat, Porsche i Mercedes.
Un preciós Gran Torino i Alfa també s’ha apuntat a la concentració.
A dos quarts de dotze, la comitiva dels 30, sortien a fer una passejada de 12km per tornar altra vegada al punt de origen on gaudirien d’un concert i d’una bona Paella.
Hem anat a Riba-roja a veure clàssics i el poble, i totes dues coses han complert en la expectativa.
Bona Feina gent de Santo Domingo de Riba-roja d’Ebre.
Ens hi tornarem a trobar.
Salut i Benzina
cotxesclassics.cat















Leave a Reply