7 Comments

  1. FIVA i tota Europa diu que un vehicle pot ser considerat clàssic / històric a partir de 30 anys, i la FCVH està contenta de aconseguir pels de mes de 35? Hi han vehicles antics que no són clàssics i els utilitzen diàriament, amb més de 30, 35 i 40 anys. Només han d’estar exclosos els vehicles clàssics (+30 anys, interès històric , us esporàdic, perfecte estat de conservació, etc). L’heu cagat deixant de banda els de 30 a 35, no es cap bona notícia.

    Per vosaltres i els clubs afiliats a la FCVH historics si. Ara guanyareu molts socis, els vostres clubs també y a sobre els clubs i la federació cobrara pels certificats.

    Gràcies a aquesta gestió i a totes les injustes lleis que accepteu , Catalunya està a la cua de tota Europa. A cap país europeu és maltracta al vehicle clàssic e historic, com aquí.

    Ale, la FCVH i els seus clubs associats, ja podeu obrir l’ampolla de cava per celebrar-ho. Per l’afició, un cop més que ens donen.

  2. Eso no sirve de mucho pues para que me quiten un impuesto que en mi caso será de 30 euros me he de dar de alta en un club y pagar 50 o más anualmente, entonces de qué me sirve, en resumen papel mojado.

  3. Osea hay q pagar por documentar q el vehiculo tiene 35 años (lo pone en los papeles), por estar en condiciones para circular (lo determina la itv) y no ser tu vehiculo de uso diario (trafico certifica q tienes más vehiculos) y para que te certifiquen esto has de estar afiliado a un club y este club a la FVHC. A esto se le llama usura

  4. Es increíble… En lugar d pedir bonificaciones para vehículos d más d 30 años, se pide q se bonifiquen los q tengan certificado de asociaciones en concreto. Para conseguir dinero para esas asociaciones. Con lo q pagamos a la Generalitat o al club, pero al final pagamos. Mi clásico va a cumplir 34 años, y está en perfecto orden de funcionamiento; no porque lo diga ningún club, sino porque pasa la ITV cada año. Y en dicha inspección ven que el año pasado le hice unos 160 km y el anterior unos 200. Con eso debería de valer. Y punto.
    Vendéis que buscáis beneficios para los propietarios de clásicos, y lo que buscáis en realidad son ingresos para vuestros clubs y asociaciones.
    Nada, seguid así, mirándoos el ombligo.
    Un saludo.

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