
1er Aniversari Motor Clàssic Santa Perpetua de Moguda.
El passat 10 de juny, a Santa Perpetua de Moguda hi havia Festa grossa. I es que sempre fa il·lusió celebrar aniversaris, i quan és el primera encara més. Moments on recordar com es va iniciar tot. Com es va posar la afició del poble d’acord; Com van sortir uns quant eixelebrats i van dir que ells si posaven al davant i el primer anys transcorregut, amb les seves aventures i vivencies.
I amb tots aquest records, toca renovar les energies amb una molt bona festa! I clar ho tenien i així van fer a Santa Perpetua.
1er Aniversari
I qui millor per explicar-nos el que el seu president, en Xavier Barjola? Us deixem el seu resum de la Jornada amb unes fotos fetes pel club.
Va anar francament bé!
Només dir-vos, que esperaven uns 50 vehicles i al final vam ser gairebé el doble. Mes concretament 80 cotxes y 15 motocicletes.
Es va tindre que ampliar direcció a la plaça de la vila, i la Policia municipal ens va ajudar molt en aquest aspecte.
Com a dada , es van servir mes de 250 esmorzars.
En quant als vehicles premiats van ser :
El del vehicle més antic va ser per un Seat 600 de 1959;
el premi a la restauració més fidel va ser per a un Wolkswagen Escarbat de 1969;
i el vehicle que va rebre més vots i es va emportar el premi popular va ser un Biscúter de 1960.
Vam sortejar premis variats entre ells una assegurança per a un any Gratuït.
També vam fer una sortida per veure el 9è Rally internacional d’autobusos clàssics el qual una part dels assistents no s’ho vam pensar i es van apuntar a la sortida.
La jornada va transcorre amb normalitat i la organització va quedar satisfeta per la resposta dels aficionats tot i haver mes concentracions per les rodalies.
Moltes Felicitats per el 1er aniversari i per els resultats de la trobada. Continueu amb aquesta il·lusió i energia per molt temps companys.
Salut i Benzina.
Cotxesclassics.cat
Leave a Reply