El missatge del Amic Dejuan que ha d’arribar arreu.

Diumenge passat, al Museu Roda Roda de Lleida, vam poder posar cara a moltes converses via xarxes. Coneixíem en persona, l’amic Lluis Dejuan, l’actual President de l’Associació Andorrana de Vehicles Antics i membre de la FIVA.

La trobada no era casual, els amics de l’AAVA organitzaven un acte conjuntament amb els amics del Club de Vehicles Històrics de Lleida. La setmana que ve us ho explicarem.

La trobada no va ser molt extensa en el temps, però va donar per intercanviar opinions, sensacions i projectes de futur.

I una d’aquestes opinions, Dejuan ho ha convertit en un vídeo molt emotiu i amb missatge clar. La nostra afició, com la vida mateixa, es una cursa de relleus. I els relleus han de ser clars i seqüenciats. SI en una cursa, et saltes un relleu, si te’n saltes dos, qui t’assegura que seràs capaç d’arribar al tercer o si aquest t’estarà esperant?

I no sols van ser un intercanvi d’opinions, sinó que hem va ensenyar que ell mateix ho posava en pràctica. Actualment hi ha hagut un canvi de junta a la AAVA. Ell segueix de president temporalment per fer un relleu sa, però la resta ha canviat, amb gent jove amb molta empenta. Paraules seves, i que no li sabrà greu que les digui tal cual, “no vull veure més calvos com jo, vull veure gent jove i amb ganes!!”.

Dejuan: És hora dels Relleus.

I aquest és el missatge que veureu en el video. És l’hora de trobar aquests relleus generacionals, és hora de fer que els joves agafin amb força les associacions, però també es hora que aquests mateixos entrin a les federacions estatals i Internacionals. Si ens saltem més relleus, o no arribarem al següent o el següent no ens estarà esperant.

Que no ho vegin com l’afició del Avi o del Pare, sinó la seva propia.

Us deixem el gran video del amic Dejuan, que ha fet per la FIVA.

Historic Vehicles and the Younger Generation

Historic Vehicles and the Younger Generation.There is great interest in Historic vehicles by the younger generation and FIVA tries to inspire more of them to keep the Historic Vehicles and related culture alive, on the streets where they belong.Lluis Dejuan of our AFN in Andorra made this beautiful video to stimulate the preservation and enjoyment of Historic Vehicles.

Publiée par FIVA asbl sur Jeudi 30 novembre 2017

Amic Dejuan, ens veiem aviat, a casa teva, Andorra.

Salut i Benzina.

Cotxesclassics.cat

 

Please follow and like us:

1 Comment

  1. Bon dia Marc….
    M´afalagues massa….!!!!Pero t´agraeïxo la teva feina, que no es poca i que com jo,i altres, es fruit de la passió i la dedicació….!!!
    Simplement crec que es el que s´ha de fer, encara que hi hagui gent o entitats que no creuen en que ha d´esser així, igual que n´hi ha que no volen donar el braç a torcer amb l´edat dels classics (30 anys) i que s´aferren a que amb 25 n´hi ha prou….
    Igual que n´hi ha que no donen importancia a l´estat dels seus “classics” ni a l´estat de les restauracions que van a les seves concentracions o trobades….
    Per fer historia i contribuïr a conservar el llegat històric de la cultura del vehicle classic i antic, cal ser una mica “purità” i anar a buscar la perfecció.
    I crec que a part de tot aixó, cal encoratjar al jovent a continuar amb aquesta afició a uns ginys mecànics que han revolucionat en poques decàdes el món en el que vivim.
    Sapigueu també i a pesar del que diguin els diaris,ect….que esta estadisticament demostrat que els nostress vehicles (classics de mes de 30 anys i antics) sont els que menys contaminen…doncs sont els que menys circulen….!!!! Raó lògica.
    Gracies un altre cop Marc per la feina que fas i sapigues que a Andorra hi tens 300 amics i que sempre seràs ben rebut al nostre petit pais pero gran en afició als classics i antics. (en tenim mes de 4000…!!!)
    Si et vols deixar caure per l´estand de l´AAVA a la Fira d´Andorra la Vella del propers dies 26,27 i 28 d´octubre, gaudiras de 4 peçes espectaculars d´una col.leció privada que de ben segur faran les delicies dels que ens visitin.
    Com tù dius: “Salut i benzina”

Leave a Reply

La teva adreça no serà publicada.


*