Concentració 28-S, PARC o FCVH?

PARC o FCVH? Una qüestió de metodologia.

I ho exposo així. No va de seguir o no la mateixa finalitat. És estrictament una qüestió de mètode. De creure o no creure en la negociació, de creure o no en el soroll.

Últimament, i veien les eleccions pròximes del 10N, ja hem costa de creure en res. I per tant el conflicte del mètode, personalment no el tinc.

I no el tinc, per què crec, que amb aquesta nova política, la política populista, la negociació o cessió d’espai no està ben vist, En cap dels dos costats. En la vella política, tant Maleïda per tants, les negociacions i cessions estaven al ordre del dia, tot i les controvèrsies que podien causar.

I abans, les grans manifestacions contribuïen en decantar balances. Ara se les miren enfotense’n de tots.

Mètode PARC o FCVH.?

Avui dia, no veig efectiu, ni el mètode FCVH, intentar negociació, ni el PARC, visibilitat i soroll.

La efectivitat dels dos mètodes, està més que demostrat i vist en els últims temps. Ni cas. Van amb un a idea clara, i no estan oberts a pactar i/o negociar.

Per tant, el dilema plantejat, de si anar o no anar el 28S, que cadascú, personalment, faci el que cregui que ha de fer. Demostrat està, que en manifestacions de força, no és cosa d’entitats sinó de particulars. I per tant, que recaigui en la consciència de cadascú el fet de creure-hi o no en l’acció.

Tanmateix, en una democracia normal, l’acció de la PARC(ciutadania) , hauria d’ajudar a la FCVH(relació política) i viceversa. Però com que no estem en normalitat… .

Com sempre, igual que desitjo a totes les concentracions, PARC/Monica, si la feu i ho féu amb tantes ganes com sempre, aquesta feu-la sonada i sentida!!

PARC o FCVH, el problema no és el mètode, és l’interlocutor.

Please follow and like us:

2 Comments

  1. Personalmente me decanto por la negociacion mas que por el ruido que lleva a ninguna parte.
    Hacer ruido y no seguir intentandolo es un fracaso.
    Mi opinion personal es que es de sentido comun (seny), seguir hablando con las administraciones, toda vez que, de momento solo es una propuesra de ley que, primero, debe ser aprobada y segundo, DEBE SER REGULADA.
    Yo estoy con la FCVH.

    • Por desgracia las administraciones se han cerrado en banda y en ningun momento atienden a negociacion alguna, quiza la concentración d la PARC no sea la mejor idea pero es la única, q puede o no funcionar… a ejemplo la protesta d los taxistas sirvió para empezar una negociación, si no hacemos nada ya podemos ir desguazando nuestros coches…

Leave a Reply

La teva adreça no serà publicada.


*